CZN BURAK , REMÇO FERO İLE İSTANBUL'U GEZDİK . REMÇO'NUN DİŞLERİNİ YAPTIRDIK !

  • katma 6 aylar önce

    Czn Burak

    Süre: 17:48

    CZN BURAK , REMÇO FERO İLE İSTANBUL'U GEZDİK . REMÇO'NUN DİŞLERİNİ YAPTIRDIK !
    Merhaba Arkadaşlar , Ben CZN Burak , Kanalıma Hoşgeldiniz.
    Bugün Remço Fero ile Beraber İstanbul'u Gezdik ve
    Remço'nun Dişlerini Yaptırdık.
    Çok Güzel Bir Video Oldu Umarım Beğenirsiniz.
    Kanalımıza Abone Olmayı , Bildirimleri Açmayı ,
    Videoya Like Atıp Yorum Atmayı Unutmayın .
    Sizleri Çok Seviyorum ❤️
    DİĞER VİDEOLARIMIZ ;
    CZN BURAK - DONK TİKTOK ( PARODİ )
    trplace.info/u/video/lYCVX5ixnGuVfds
    CZN BURAK FARKIYLA MUHARREM AYINA ÖZEL AŞURE YAPTIK ! 1 MİLYON PLAKETİ ÖZEL VİDEO !
    trplace.info/u/video/smqpYq-vhIeWipQ
    KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLUN ► goo.gl/CTJDj9
    Sosyal medya hesaplarımı da takip etmeyi unutmayın:
    Sosyal Medya Hesaplarım
    My social media accounts
    حسابات وسائل التواصل الاجتماعي الخاصة بي
    حساب های رسانه های اجتماعی من
    İNSTAGRAM ► goo.gl/7haF66
    TWİTTER ► goo.gl/o8kLfs
    FACEBOOK ► goo.gl/9Hdc82
    #cznburak #remçofero #ramçofero

Czn Burak
Czn Burak

EN GÜZEL BAĞ SEVGİDİR❤️❤️

6 aylar önce
Eduardo Flaco
Eduardo Flaco

Subtítulos en español latino mexico

10 gün önce
Ayşnur bal
Ayşnur bal

Hamilemisin czn burak

Aylar önce
Ayşnur bal
Ayşnur bal

Czn burak mısın

Aylar önce
Ayşnur bal
Ayşnur bal

Adımı nerden bildin

Aylar önce
Ayşnur bal
Ayşnur bal

Osurd un mu bro

Aylar önce
fano sumi
fano sumi

الله أكبر 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇵🇰

3 gün önce
Bahar Adak
Bahar Adak

Gönlü güzel adam

6 gün önce
Erdal Öygeday
Erdal Öygeday

Allah' senden razı olsun

7 gün önce
Aytaç Abay
Aytaç Abay

Rabbim yüzünüzü daima güldürsün inşallah

7 gün önce
Hapil Ibren
Hapil Ibren

Trend +1 olması için tüm yorumları beğenelim

7 gün önce
Mazlum Celik
Mazlum Celik

Zılam sın abi zılam

7 gün önce
Oli Rahman
Oli Rahman

May Allah bless him

8 gün önce
John Smith
John Smith

Bravo

9 gün önce
Apo Demir
Apo Demir

Allah birine binversin

11 gün önce
berk demir
berk demir

Sen ne kral adamsın ve abi Allah razı olsun sendenn

13 gün önce
Gasem Minaei
Gasem Minaei

Czn abi senin gibi biri bence dunyada yok seni çok seviyorum

14 gün önce
Azad Akbaba
Azad Akbaba

Süper adamsın Allah razı olsun senden yolun her daim açık olsun ❤️👍

16 gün önce
Fatma Türkyılmaz
Fatma Türkyılmaz

Adam ayıya bile yemek yediriyor yaa

17 gün önce
kezban Seçgin
kezban Seçgin

Beni duy abi yardım eder misin abi

18 gün önce
RÜZGAR SEFA
RÜZGAR SEFA

Abi sende doğum günü kaç lira

19 gün önce
Yusuf dğr
Yusuf dğr

Adam sın

24 gün önce
İkram Can
İkram Can

Allah senden razı olsun czn Burak

24 gün önce
Emir Duhan Eriş
Emir Duhan Eriş

4.05 sesli gldüm

27 gün önce
Bekir Durmuş
Bekir Durmuş

Diş çok pahalı arkadaşlar kolay değil servet istiyorlar ben çekiyorum bunun acısını allah böyle insanları eksik etmesi dünyadan rabbim banada nasib eder inşallah

27 gün önce
Rubina Ansari
Rubina Ansari

😂😂😂😂😂😘😘😘😘😘

28 gün önce
Şamil Basayev
Şamil Basayev

Burak banada bir yardım et Allah rızası için. Çok borcum var. Ederim dersen çok büyük sıkıntıdan kurtarırsın beni kardeşim. Bana sana ulaşmamız için bir imkan ver sana borçlarımla alakalı bütün görselleri atabilirim. Cevabını bekliyorum kardeşim. Allah rızası için yardımcı ol.

29 gün önce
Mahmut.demircan@gmail.com.tr 2421008
Mahmut.demircan@gmail.com.tr 2421008

türkiyenin gururu

Aylar önce
bright way of life
bright way of life

Very good job Burak bro May Allah bless you and your family ❤️💝❤️ Love from Bangladesh 🇧🇩 ❤️💝

Aylar önce
Leo Yazici
Leo Yazici

Canim benim kardesim❤

Aylar önce
Yaşar Tokay
Yaşar Tokay

👍👍⭐⭐⭐

Aylar önce
{EMIRHAN}
{EMIRHAN}

Hani çiğnemeden yemek yemek kilo aldırıyor yaa ramço nun kilolu olması gerekiyo😂🤣nede cılız🤔😂

Aylar önce
جنات الفردوس
جنات الفردوس

Müziği silmek istiyorum, dinlemeye izin verilmiyor

Aylar önce
SDT aydn
SDT aydn

abi hiko babayı da gezdirsene istanbulda

Aylar önce
Raşit İnci
Raşit İnci

Rabim sana öbür dünyada da mükafatını en güzelinden nasip etsin czn

Aylar önce
Salebay Seitov
Salebay Seitov

Кардашим ассаляму алейкум

Aylar önce
RÜMEYSA DÜZEN
RÜMEYSA DÜZEN

Seni seviyoruz abi

Aylar önce
Tuba Ilbey
Tuba Ilbey

Şu begenmeyenler neyi beğenmiyolar merak ediyorum adam nekadar maddi yardim yaptigini dile getirmiyorki ben ne yapiyorsa yurekten icinden geldigi icin yaptigina inaniyorum czn buraktan daha zengin olup bir çöpüne kiyamayanlar var adam okadar yurekten yapiyo ki herseyi Rabbimde karşiligini veriyo ve başkalarinada örnek olup iylige yardima teşvik ediyo helal olsun yuregi guzel insan

Aylar önce
brawl tiktok
brawl tiktok

Abi sen kurt musun bende kurdim

Aylar önce
seher Özdemir
seher Özdemir

Kralsın güzel abi

Aylar önce
Kral 72
Kral 72

Abe sen supersinn

Aylar önce
talip özçelik
talip özçelik

Sen ne mübarek insansın be kardeşim

Aylar önce
gulcan Aslan
gulcan Aslan

Abi helal olsun sana

Aylar önce
Mirac Serbest
Mirac Serbest

Fakırın yuzu guler mı beee

Aylar önce
Furkanpubgm-06
Furkanpubgm-06

Güler

Aylar önce
Cenap Çiçek
Cenap Çiçek

Allah seni her iki cihanda mutlu ve bahtiyar eylesin inşallah

Aylar önce
Basir Aziz
Basir Aziz

Çok güzel

Aylar önce
Elif Çabuk
Elif Çabuk

Abi senin gönlün ne kadar güzel helal beee

Aylar önce
Serdar Akar
Serdar Akar

Allah senden razı olsun,allah yunuzu açık etsin

Aylar önce
SHOGUN YT
SHOGUN YT

İşte güzel insan

Aylar önce
Dilber B
Dilber B

Allah kabul etsin hayrini Insallah

Aylar önce
Ferhat Ermiş
Ferhat Ermiş

Abi seni çok seviyoruz

Aylar önce
Sugi Jabutz
Sugi Jabutz

INDONESIA KALIMANTAN BANJARMASIN SUKSES TRUS BANG BURAK

Aylar önce
Eyüp Çamlıbel
Eyüp Çamlıbel

Adamın Boyu 195

2 aylar önce
Cap Hasan
Cap Hasan

Allah Razı Olsun

2 aylar önce
Wolf Wollfgun
Wolf Wollfgun

🇹🇷🇹🇷🇹🇷👍👍👍🇹🇷🇹🇷🇹🇷⚘⚘⚘👍👍👍🇰🇿🇰🇿🇰🇿🇰🇿

2 aylar önce
EKŞİ ERİK
EKŞİ ERİK

Allah ne mutadın varsa versin💙

2 aylar önce
Oyun Tuneli
Oyun Tuneli

Ya adamin dibisin. Allah Razı olsun senden sensiz biz ne yapardiya

2 aylar önce
Selim Turkyilmaz
Selim Turkyilmaz

Burak abi Keske herkez sizin gibi olsaydi, vallahi tek bir sozum var, Sizinle gurur duyuyorum bravo hollandadan selamlar Selim Turkyilmaz

2 aylar önce
Busenaz AĞIRMAN
Busenaz AĞIRMAN

Burak abi seni de remçoyuda fereyuda çook seviyorum ❤❤❤❤❤❤❤❤

2 aylar önce
Muhammed Aydin
Muhammed Aydin

Baştacısın abi

2 aylar önce
Emrah Kangal
Emrah Kangal

Allah razı olsun kardeşim senden onun sevabı sana yeter

2 aylar önce
fatih baran
fatih baran

👏👏👏🙏

2 aylar önce
Mashallah Kurdish
Mashallah Kurdish

❤❤❤

2 aylar önce
Бахруз Сафаров
Бахруз Сафаров

Allah razi olsun sizden

2 aylar önce
Maraş lı
Maraş lı

remco kardes yemin ederim rahmetli kemal sunalin yerin belki alamasin ama yaptigin her hareketle bas rolerde yer aliyosun bilesin özür dilerim ama gercek veya sakaylami yapiyon bunlari ama gülmekden öldm allahda seni insallah güldürür ne dim.burak kardes sen basaksin bil

2 aylar önce
Mehmed Schecho
Mehmed Schecho

Süpersin Allah sana saglik ve huzur versin ve eline berek versin

2 aylar önce
Nebahat Tarhan
Nebahat Tarhan

Çok iyisin abi

2 aylar önce
Hasan Bicici
Hasan Bicici

Böyle garibanlari mutlu ediyorsunuz ya Allah'u Teala da sizi iki cihanda mutlu etsin .

2 aylar önce
fighter official UFC
fighter official UFC

https://youtu.be/kqOomZlaVi4

2 aylar önce
Hk
Hk

Ya sen ne güzel bi adamsın. Ne büyük sevap işlemişsin. Adamın hayatında bile göremeyeceği yaşayamayacağı şeyler yapmışsın. Allah senden bin kere razı olsun. Işlerin hep rast gitsin.

2 aylar önce
YILDIZ AİLESİ
YILDIZ AİLESİ

ABİ SANA ABONEYİM VE SADECE SANA TEK SEN DEĞERLİ VİDEOLAR ÇEKERSİN HEP KALBİMDESİN KEŞKE BAŞKA YOUTUBURLAR YERİNE SANA ABONE OLSALAR ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUM 😊😊😊😊😊😊😊 SEN EN DEĞERLİ YUTUBURSUN

2 aylar önce
ersin test
ersin test

Burak abi Erzurum'da gelsen olurmu yada ben sana geliyim

2 aylar önce
Leyla Saruhan
Leyla Saruhan

Abi benimde dişimi yap

2 aylar önce
lezzetduragim__
lezzetduragim__

Güzel tarifler için kanalımada beklerim 🤗

2 aylar önce
arda sarı
arda sarı

Para sını hayırlı kullanan her insan a uyum sağlayan bir insan söyleyin ( CZN BURAK ABİ )

2 aylar önce
KOD ADI YEŞİL Vatansever
KOD ADI YEŞİL Vatansever

Allah işini rast getirsin

2 aylar önce
yusuf uzavcii
yusuf uzavcii

ramçonun Efendiliği başını öne eğişinden Belli Arkadaşlar Gerçekden böyle insanların kazanması gerekiyor kaderi onun sonuç da

2 aylar önce
Элдияр Масиров
Элдияр Масиров

Удача Бурак

2 aylar önce
N. Aky
N. Aky

Rabbimdem bir zamanlar senin gibi fakir fukara garibana yetime öksüzlere yardımı etmeyi çok çok istemiştim, bu videoyu görünce çok duygulandım ağladım. Burak kardeş inşallah bu yolda rabbim nasip ederse sana rakip olmak isterim.

2 aylar önce
hamza özalp
hamza özalp

2.15 milyon abone olmadına rağmen her yorumu beğenmesi

2 aylar önce
Eirene
Eirene

Ulan sen ne kral adamsın paranı boktan şeylere harca mıyorsun

2 aylar önce
Vedat Çetiner
Vedat Çetiner

Örnek alınacak adamsın helal olsun

2 aylar önce
Ramazan Karaca
Ramazan Karaca

Sayın abim yolun hem güzel hemde en zor gercekten her zorun arkasında seni altında ırmaklar akan cennet te ki evin hazır inşallah Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah

2 aylar önce
Gamze Konmaz
Gamze Konmaz

Halkin adamı czn burak adamsın allah seni korusun inşaallah

2 aylar önce
Windows Nation
Windows Nation

BU DÜNYADA MUTLU ETTİKLERİNİN KARŞILIĞINI ALMAN DİLEĞİYLE CANIM ABİİM

2 aylar önce
Burhan Tuz
Burhan Tuz

Adam adam sözün bittiği yer CZN...!!!

2 aylar önce
Гоярчин Азизова
Гоярчин Азизова

Салам СИЗИ ЧОК СЕВДИЙИМЧИН АБУНА ОЛДУМ АЛЛАХ СИЗИ ГОРУСУН АМИН.

2 aylar önce
azer hesenov
azer hesenov

abi Azerbaycandan selamlar

2 aylar önce
Sevgi Nur Akgün
Sevgi Nur Akgün

👏🏻

2 aylar önce
Ayla Sözeri
Ayla Sözeri

Bu kardeşimizle İlk videonuzu gördüğümde keşke herşeyden önce dişlerini yaptırsaydınız diye içimden geçirmiştim helal olsun vallahi dişlerinide yaptırmışsın

2 aylar önce
ismail byb
ismail byb

Yolun açık olsun kardeşim allah hayırlarını artırsın

2 aylar önce
sam qurbani
sam qurbani

😃👏👏👏❤🇮🇹

2 aylar önce
MARİA MUSULLİ
MARİA MUSULLİ

Abi gittiniz lunapark yemin ederim bizim hemen aşası yemin ederim hatta oralarda eyüp camisi var daha ilerde

2 aylar önce
Sengul unver
Sengul unver

👍👍👍👍👍Oldu

2 aylar önce
Yasin Aydin
Yasin Aydin

Allah her iki dunyada senin yuzunu guldursun insllah burak kardesim ben bu videolari izlerken inanki gozlerim doldu sen bu gariabanlari sevindirdin rabbim sana dert keter vermesin

2 aylar önce
салом бародарои хариб зинда бошен
салом бародарои хариб зинда бошен

Mosholloh

2 aylar önce
Reyhan Doğan
Reyhan Doğan

Yaa ne güzel insanlar var rabbim sizden razı olsun gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻

2 aylar önce
Oğuzhan Mete
Oğuzhan Mete

Adamsın

2 aylar önce
Bekir Altın
Bekir Altın

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

2 aylar önce
Serkan Berk
Serkan Berk

Abi seni çok seviyorum

2 aylar önce
Muhammet Süleyman Tekdemir
Muhammet Süleyman Tekdemir

Adamsın be CZN🌹

2 aylar önce
sedat ÖZAYDIN
sedat ÖZAYDIN

Kralsın

2 aylar önce
cihat hür
cihat hür

Helal sana

2 aylar önce
Serkan Aykaç
Serkan Aykaç

Abi seni seviyorum

2 aylar önce
Serkan Aykaç
Serkan Aykaç

Ağladım yaaa

2 aylar önce
Oyun Kankası
Oyun Kankası

Abi 😭seni çok seviyorum

2 aylar önce

Sonraki

Sadakatsiz 26. Bölüm Fragmanı

0:46

Sadakatsiz 26. Bölüm Fragmanı

Sadakatsiz

görünümler 2,3 Mn

Bilal Sonses - Dönmüyor Geri

4:57

Bilal Sonses - Dönmüyor Geri

Poll Production

görünümler 289 B

Savaşçı - 101. Bölüm Fragmanı

0:49

Savaşçı - 101. Bölüm Fragmanı

Limon Tv

görünümler 247 B

CZN BURAK İNSTAGRAM YEMEK VİDEOLARI #StayHome

15:56

ADANA'DA 0TL İLE 1 GÜN GEÇİRMEK!

29:44

ADANA'DA 0TL İLE 1 GÜN GEÇİRMEK!

Orkun Işıtmak

görünümler 6 Mn

KAÇIŞ 2! (ÖZEL TİM'DEN KAÇABİLEN KAZANIR!)

24:11

DİYARBAKIR'DA 0TL İLE 1 GÜN GEÇİRMEK!

29:18

DİYARBAKIR'DA 0TL İLE 1 GÜN GEÇİRMEK!

Orkun Işıtmak

görünümler 10 Mn

Czn Burak’ı Ziyaret Eden Tüm Ünlüler

16:05

Czn Burak’ı Ziyaret Eden Tüm Ünlüler

Muhittin Akçay

görünümler 215 B

CZN BURAK KURBAN BAYRAMI ÖZEL ( 1.5 TON DANA )

14:12

Sadakatsiz 26. Bölüm Fragmanı

0:46

Sadakatsiz 26. Bölüm Fragmanı

Sadakatsiz

görünümler 2,3 Mn

Bilal Sonses - Dönmüyor Geri

4:57

Bilal Sonses - Dönmüyor Geri

Poll Production

görünümler 289 B

Savaşçı - 101. Bölüm Fragmanı

0:49

Savaşçı - 101. Bölüm Fragmanı

Limon Tv

görünümler 247 B

Kardeşlerim 9. Bölüm Fragmanı

1:05

Kardeşlerim 9. Bölüm Fragmanı

KARDEŞLERİM

görünümler 4,2 Mn

Teşkilat 7. Bölüm Fragmanı

1:07

Teşkilat 7. Bölüm Fragmanı

TRT 1

görünümler 352 B

Alev Alev 23. Bölüm Fragman

1:04

Alev Alev 23. Bölüm Fragman

Alev Alev

görünümler 608 B

PAUSE CHALLENGE EN KOMİK MEYDAN OKUMA MERT SARI

8:17